2013. május 29., szerda

Prológus

Sziasztok! Köszöntök mindenkit a One Direction on the Battlefield c. blogomban! Nekem nem ez az első blogom, hanem a második. Nem sokáig húzom itt az időt csak mindenkit szeretnék megkérni arra, hogy ha elolvasta mondja el a véleményét a sztoriról, és ha nem jó megpróbálok rajta változtatni :)

Prológus


Olyan mintha vissza tértünk volna 1914-be ( aki nem tudná akkor volt az első világháború. szerk. megj.) Az emberek folyton vitatkoznak és senkinek nem jó semmi. A dolgok kezdenek elfajulni, és az emberek olyanok mint az állatok. Anglia egy újabb csatatér színhelyévé vált, és mi nem tehetünk ellene semmit sem.
Csak hogy ez mégsem 1914, hanem 2013. Majd 100 év eltelt és minden kezdődik előröl.
A sok férfi, ifjú fiú, és sztár mind a háborúnak lesz kitéve?
S a One Direction, most az erejével és furfangosságával hogyan fog boldogulni?
Ide nem kell énektudás, sem helyes pofi. Csak egy a fontos. Az ÉLETED!!


6 megjegyzés:

  1. Uh...ilyet még nem olvastam, és nagyon kíváncsivá tettél. Igaz nem sokat értettem belőle, de gondolom ez volt a cél ;) Siess a kövivel nagyon :D
    Ui: Van +1 rendszeres olvasód és komizód ;)

    VálaszTörlés
  2. Örülök mert akkor talán ez az egyetlen ilyen blog :))
    Igen, pontosan ez volt a célom...
    Köszönöm szépen <3

    VálaszTörlés
  3. Uhh ez nagyon jo nekem nagy tetszik az elso ilyen blog amit olvasni fogok *-* Siess az elso resszel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, és örülök hogy még nem olvastál/olvastatok ilyen blogot :D
      Sietek!! :)

      Törlés
  4. Én még éltemben nem olvastan még ilyet!!! Nagyon kiváncsi vagyok hogy mi lesz itt!! :D

    VálaszTörlés