2013. június 20., csütörtök

Chat-es beszélgetések!

Na már megint hoztam egy kisebb gondolatot az agyamból!
Figyeljetek!
Szerintem nincs értelme ezen veszekedni hogy ki a bunkó meg a tapló, és hogy kinek a blogja Fos meg stb!
Elolvastam az összeset, és örülök azoknak nagyon is akik megvédenek.
Igen, őszintén bevallom hogy én kértem a kritikát és nem tagadom hogy van amiben nem értettem együtt velük. De ez van, én most ettől nem fogok fejre állni.
Nem értem miért állítotok rólam olyat ami NEM IGAZ?
Viki most szeretnék hozzád szólni, és nem akarlak megbántani.
Én nem mondtam hogy olyat kritikát várok ahol ( te szavaidat idézem) kinyalják a seggemet. Én nem mondtam semmit Miss Babbie kritikájára. Nem mondtam hogy szar, és azt sem hogy jó. SEMMIT NEM MONDTAM RÁ, akkor meg minek írsz ilyeneket? Igen ezt írta, és én lesz amit esetleg megfogadok benne.
Valaki: Igen igazad van, én kértem kritikát és tudtam mivel jár!
P: Örülök hogy tetszik a fejléc, hisz Szilvi REMEK munkát végzett, és nem tűröm hogy valaki is leszólja! Nagyon szép fejléceket tervez, és ez ha valakinek nem tetszik akkor neki panaszkodjon! Tökéletes a munkája és ha NEKEM tetszik akkor ki is teszem a blogomra!
Kérek szépen mindenkit hogy akinek valami baja, panasza vagy bármi is van ehhez a bejegyzéshez nyugodtan leírhatja. Csak annyit kérek ne marjátok egymást, és legfőképpen azt hogy ne káromkodjatok!!!
Köszönöm szépen, és még egyszer elmondom hogy: SENKIT NEM AKARTAM MEGBÁNTANI!
Pusszi: Nessz

6 megjegyzés:

  1. Ilyenkor sajnálom, hogy a suliban nem lehet telefonozni. Tisztára jól el lehetne ezzel lenni, hogy olvasgatom a chatbeli kommenteket :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Suliban vagy? :O Amúgy én is olyan jól elvagyok rajtuk!! :D

      Törlés
    2. Sajnos még 1 hónap :(( Angliában ilyen s uli rendszer de aztán megyek haza magyarországra.
      De most tényleg, tiszta vicc az egész :''D

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Miss BABE kérlek. Miss Babe. Nem Babbie, sem Babie, hanem Babe. Köszönöm.

    VálaszTörlés