2013. június 19., szerda

Közérdekű!!

Sziasztok!
Na szóval, a chat-ben olvastam azokat amiket írtatok. És meg kell mondjam nem repestem az örömtől, bár ennek ki örülne?!
Tudom hogy nem vagyok a legjobb író, akárki akármit is mondd ezt én is tudom. De viszont azt nem tudom felfogni, hogy a nálam rosszabb blogoknak miért nem ír senki ilyeneket. És én tudom hogy vannak nálam rosszabbak, mert olvastam már egy párat, és tudnék is példákat mondani erre.
Sajnálom ha nem tetszik, de vannak akiknek még ez is jó és szeretik. Nem akarok bunkó lenni, de ha nem tetszik nem kell olvasni. Senki nem kényszerít erre. Akár hogy is fikázzátok én akkor is folytatni fogom, mert ilyet még sehol sem olvastam. Elfogadom a kritikát, és meg is hallgatom, de akkor könyörgöm ne csak pár mondat legyen!
Gyakorlat teszi a mester, tartja a mondás. Sok kritikás blogot elolvastam csak úgy. Abban azt írták :
" Nem azt mondom hogy hagyd abba, mert ha írsz azzal fejlődsz és ez jó. Csak azt mondom javíts a hibáidon,,
Ha nekem is megmondják a hibáimat, megpróbálom kijavítani! Szóval van akinek örömére, van akinek bánatára, de NEM FOGOM ABBA HAGYNI A BLOGOT!!!!!!
Holnap igyekszem feltenni az új részt! Pusszi

10 megjegyzés:

  1. Szia! :) Elolvastam amit a chatben írtak neked, és ideges lettem. :D Oké, ha valami nem jó, mondják meg. De akkor a miértjét is. De ezt te már leírtad, szóval nem akarom mégegyszer. :) Egyébként szerintem nagyon jól írsz, és én példát veszek rólad. Vannak dolgok, amiket te tudsz a legjobban leírni. Mindegy, hogy hány blogot olvastam, van olyan, amit CSAK te tudsz leírni úgy, hogy az olvasó teljesen átérezze. Én is bloggerina vagyok de ezt azt hiszem tudod, mert cserénk is volt már ;) Szóval tudom milyen ez az egész. Igen, vannak olyanok, akik már 1000 éve ezt csinálják, azok nyilván tapasztaltabbak, és jobban is írnak. De kérdem én...ők rögtön úgy kezdtek, hogy 48 kommentet írtak nekik, 543 feliratkozójuk volt, és 2456130 oldalmegtekintésük? NEM!! Ők ugyanúgy a 0-ról indultak mint te, vagy én vagy bárki más. Nekik is voltak hibáik, ahogyan most is vannak. Nem tökéletesek. És nem is lesznek.
    Ezzel nem akartam megbántani senkit, hanem csak azt mondtam, hogy lehet, hogy ez még nem a legjobb, de ha folytatod, és figyeled, hogy mik azok, amik jobban érdeklik a "közönséget," akkor ez egy nagyon sikeres történet lehet. Máshol ilyet még nem olvastam, úgyhogy különleges is ;)
    Remélem elolvastad, és azért egy válasznak örülnék (még ha nem is szoktál írni ;] )
    Ölel: ~petra*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Neked is tökéletesen igazad van ebben. Senki nem kezdheti a csúcsról, de juthat oda egy kis munkával. Minden bloggerina azon van hogy a legjobbat nyújtsa az olvasóinak, és én is ezen törekszem. Ezzel a kis bejegyzésemmel nem akartam én sem megsérteni senkit, csupán ráébreszteni mindenkit arra hogy senki nem tökéletes, és vannak nálam sokkalta rosszabbak is. Őket sem szólom le, mert legalább próbálkoznak.
      Sosem értettem miért van a rosszabbaknak 1000000 oldalmegjelenítés, de ez van.
      Igen tudom hogy te is bloggerina vagy, hisz bele is olvastam az irományodba.
      Köszönöm szépen a dicséretet, és igyekszem ÍGÉREM.
      És emiatt ne légy ideges kérlek, én sem húztam föl annyira magamat.
      És a komikat illetően, van mikor válaszolok, főleg az ilyen tartalmas és védő kommentekre :D
      Nagyon szépen köszönöm.
      Ölel: Nessz :*:* :))

      Törlés
    2. Nincs mit köszönni :)) Nekem tényleg tetszik a blogod, ilyet még nem olvastam sehol, ami nagy szó, tekintve, hogy rengeteg blog létezik ;) Szerintem ügyesen írsz, és egyre jobb és jobb vagy ;) Én sem vagyok tökéletes...sőt :D Szóval csak gratulálni tudok ;)
      <3 ~petra*

      Törlés
    3. De van, mert ti olvasók adjátok az ihletet, és miattatok érdemes írni :D
      Nagyon szépen köszönöm még egyszer! :)

      Törlés
  2. Szia,
    Immáron elkészült (elnézést a hatalmas késés miatt) kritikádat megtekintheted az elköltözött SBEF oldalon:
    http://somebitcheternalfeeling.blogspot.hu/2013/06/kritika13.html
    Köszönjük,
    SBEF Szerkesztőség

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Beugrottam, mert olvastam a SBEF -en a kritikát. :) Láttam, mit írtál ki és csak azt akarom mondani, hogy megbecsülendő a hozzászállásolod. Mások ennyitől már rég bezárták volna a blogot, de te nem. És van 12 rendszeres olvasód. :) Gratulálok!
    Ölel:Em

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Olvastam én is a kritikát, és ettől nem fogom abba hagyni az írást!
      Köszönöm szépen, és azt is hogy vetted a fáradtságodat hogy elolvasd, én ezt becsülöm benned! :D
      Ölel:Nessz

      Törlés
  4. eddig egyedinek tűnik a történeted, mert nem egy kitalált hülye liba szemszögéből van, aki összejön az egyik fiúval és utána már csak a nyáladzásokról szól. Nem sokat olvastam el eddig, de tetszik. Az enyém se sablon, ezért nem is sokan szeretik, a többség a fos sablonra bukik, tehát nem benned van a hiba

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen, és remélem a továbbiakban is így fogod gondolni, de szerintem, nem minden olyan Love story féleség unalmas, ismerek egy párat ami nem.. :D De azért köszönöm! :)

      Törlés