2013. december 14., szombat

Chapter 39

Sziasztok drágáim! Esküszöm ugrálok örömömben! :D 8(!!) komi érkezett az előző részhez. El sem merem
hinni még mindig. Ehhez a bloghoz, ez az eddigi legmagasabb komi szám. Nagyon nagyon köszönöm és még köszönöm a +2 feliratkozót!! :D
Remélem ez a rész is elnyeri a tetszéseteket, és lassan vége is a blognak. Bár gondolkozom a második évadon, szerintetek miről lenne érdemes szólnia?
Jó olvasását, és kommenteljetek! :D Döntsétek meg a rekordot! :D Holnap ( mivel asszem nem lesz semmi dolgom) megírhatom nektek a következő részt, és esetleg megint megkaphatjátok hét közepén.





-----------------------------------------------------------<3-------------------------------------------------------------------

" A szerelem nehéz dolog. Nem elég, ha mondod, tenned is kell érte. Be kell bizonyítsd mit érzel, különben csak üres szavaid lesznek, egy üres párkapcsolatban! - Harry Styles.,,

~Liam~

A délután folyamán mindent végig beszéltünk. Olyanok voltunk, mint a falu öreg nénikéi, akik reggelente kiülnek egy padra és estig haza sem mennek. A srácok is szinte mindenről tudnak, amit persze nekem is el kellett, hogy mondjanak.
10 óra tájékán azonban nyugovóra kellett térnünk a kicsik miatt. Senki sem volt álmos, azt hiszem Mrs. nyafka Payne és Mr. sírós Tomlinson valahogy összebeszéltek, és ha akartuk volna sem tudtunk volna elaludni. Hol az egyik kezdett sírásba, hol pedig a másik. De én még így is szívesebben hallgattam ezt, mint a puskacsövek dördülését.

- Átmegyek Hazza-hoz! - kimásztam Dani mellől, de előtte egy puszit leheltem meleg arcára. A kiságyhoz léptem, ahol Meena békésen aludt a hasán fekve. Betakartam és átosontam barátomhoz. Az ajtajához érve halkan kopogtam, hisz' a két kicsit még azt is meghallja, ha levegőt veszünk. Egy még halkabb "Gyere be" -t suttogott, én pedig beléptem.
A szobában rend uralkodott. Mindössze csak egy kis olvasólámpa világította be, de érezhető volt még is valaminek a hiánya. Barátom az ágyán feküdt a laptopjába burkolózva.

- Na mizu? - fordult felém mosolyogva, és számítógépe tetejét lecsukta.

- Ezt inkább nekem kellene megkérdeznem.

- Talán ugyan azt a választ adnám, mint te! - tudtam, hogy valami kikívánkozik belőle. Azokban a zöld íriszeiben van valami fájdalom, amit még a legjobb barátjának, Louis-nak sem mondd el. Bár ahogy hallottam, egyre rosszabb a kettejük kapcsolata. Larry Shypperek. Elég ez a két szó, egyből több Directionernek is feláll a szőr a hátán. Vannak aranyosabbak, akik titokban hisznek abban, hogy Lou és Harry egy pár, de vannak akik teret engednek a véleményüknek, ami ezt a két csodálatos srácot tönkre teszi. Mindenki azt hiszi, hogy melegek, ami azt hiszem engem is ki idegelne. Mi viszont tudjuk az igazat, de ez néha Eleanor-nak is sok. A barátságuk nagyon igazi volt, és remélem még egyszer ugyan olyan lesz, mint volt az X-Faktor kezdetekor. - Tudod a szerelem hülyeség!

- Aham. Szóval tényleg Szilvivel van baj! - ágyához sétáltam, ami még mindig szépen meg volt vetve, és lehuppantam. Hazza törökülésbe helyezte magát és érdeklődő pillantással kémlelte az arcomat.

- Danielle mondta?

- Naná. Szóval haver, asszem ma este nem alszunk a két kis csemete miatt, tehát van időnk lelkizni. - mosolyom levakarhatatlan volt az arcomról, még akkor is ha tudom, hogy Hazza-val éppen egy kényes témát kezdünk megbeszélni.

- Szeretem, és tényleg! Igazából! -  szemein látszott, és hangján érezhető volt, hogy lassan könnyeivel fogja áztatni az arcát. - De Ő még is elmegy.

- Mi? Ezt hogy érted?

- Vásárolni voltunk tegnap előtt az aznap esti díjátadóra, ahol be is jelentettük, hogy együtt vagyunk. Aztán közben jött a főnöke és kijelentette, hogy a hajó 2 nap múlva indul, úgy hogy csomagoljon. Holnap este végleg elmegy. Se szó, se beszéd elmegy, amit én nem akarok! - mondata befejeztével olyat láttam, mit még talán soha. Arcáról egy könnycsepp folyt végig, és még csak le sem akarta törölni. Sajnáltam. Pont Ő az az ember, akinek szüksége van a szeretetre, ha ilyen sok utálatot kap. Ő az, aki mindig is magára tudja venni az emberek véleményét, még akkor is ha nem igaz, és ezt Ő is tudja. Soha sem sírt egyetlen lány miatt sem, a szakításokon könnyen túl tette magát, mert tudta, hogy az igazi várja valahol. Még nem tudott olyan lányt találni, aki teljes szívéből szerette volna. Szilvi pedig... Ahogy Danielle mesélte, és ahogy Hazza is beszél róla, biztos vagyok benne, hogy oda van érte. Hisz' ki is tudna ellenállni azoknak a göndör fürtöknek?

- Meg kell értened, Magyarország az otthona. Érezd magad az Ő helyzetébe. Egy idegen ország ez számára, és téged is csak 2 hónapja ismer. Ha szakítotok hova menne? Viszont, nehogy már nekem kellejen megmondani a nagy Hazza Styles-nek, hogy hogyan is szedjen fel egy csajt?! - halvány mosolya, amit felvarázsolt magára, számomra biztató jel volt.

- Neked kell, most nem elég egy "Harry mosoly,,. Neki sokkal több kell, és amikor meg kell hódítanom azt még megoldottam, de ezt már nem tudom.

- Gondolom, de holnap menj el hozzá.

- Azt mondta, hogy ne keressem!

- Ezt mind azért mondja, hogy bizonyíts. Ha oda mész és harcolsz érte, akkor tudni fogja, hogy szereted és nagyobb az esély, hogy itt marad. Viszont, ha itthon pöffeszkedsz a laptopod előtt, akkor elmegy és boldog lesz mással.

- Ez bejöhet?

- Daddy Direction mindent megtud oldani!

- Néha annyira lennék Dani helyében. Komolyan haver, te aztán érted a dolgod.

- Aki tud az tud!

- Köszönöm! - már mosolygott teljes szívéből. Az egyik legjobb barátomon segíthettem, ami nekem szinte mindennél fontosabb. Szerelmes. Ez a tény számomra még nagyobb örömet okoz, mert végre boldog lehet, megtalálhatja a boldogságot ráadásul egy rajongó oldalán.
"Nekem olyan barátnő kell, aki Directioner" - vallotta mindig is Harry, és ez most sikerült is. Szilvi hatalmas rajongó volt és még van is. A szobája tele van poszterekkel, megvan neki az össze albumunk, minden megjelenő újságunk a szobájában van egy dobozban. Tud emberként viselkedni velünk, és ezért már nagyon várom, hogy egyszer megismerhessem.

- Amúgy hogy néz ki? - a legfontosabb kérdés, ha valamelyikünk becsajozik.

- Erre csak egy szó létezik. Gyönyörű. Barna szem, gesztenyebarna haj. Eszméletlen alak, cuki akcentus, szexi lábak, kerek fenék! - bíztam barátomban. Tisztában voltam vele, hogy a fenekét nem fogja kihagyni a felsorolásból, elvégre is Harry Stylessel beszélgetek vagy nem?

- Hujuj, már alig várom, hogy láthassam!

- Csak lassan a testtel! Gyereked van és barátnőd!

- Viccelek!


~Harry~

Miután Liam elhagyta a szobámat gondolkozni kezdtem. Sokkal jobb kedvem lett barátomtól. Olyasmi személyiség, aki akár csak egy mosollyal is fel tudja vidítani az embert. Boldogan léptem vissza twitterre, és egy utolsó tweetet tettem közzé, amiben ez állt:
"Holnap mindent újra kezdünk!Ígérem.,,
Reményteli szívvel bújtam az ágyba és hajtottam álomra a fejemet. Bízom abban, hogy Szilvi látni fogja, és meggondolja magát.

***

Remegő kezekkel kopogtatta a fehér ajtón, ami mögött szerelmem rejtőzött. A félelem még soha sem terjedt szét ilyen mértékben a testemben. Bejárta szervezetem minden egyes részletét, ha arra a tényre gondolok, hogy az a lány, akit szeretek most készül elmenni. Nem akarom, és nem is hagyhatom.

- Szerbusz! - az ajtónak támaszkodva nézett a szemembe. Próbáltam a térdeimet megállítani, azonban nem sikerült a remegést megszüntetnem.

- Szia. Bemehetek? - egy apró bólintással tárta szemem elé még jobban szerény lakhelyét. Az egész kis lakást eper illat töltötte be. Mindenhol ruhák, cipők és egyéb cuccok voltak. Bőröndje már félig meg volt pakolva. - Kérlek, ne menj el. Nem mehetsz el, szeretlek. Nagyon! - a szavak csak úgy törtek fel belőlem, mint vulkánból a láva. Nem szabadna önzőnek lennem, és én még is az vagyok.

- Nem maradhatok itt! Mi lesz akkor, ha szakítunk egy idő után, én munka nélkül maradok és az 1D villában sem lakhatok örökké. Nincs pénzem Harry, Magyarország az otthonom! - szemibe könnyek gyülekeztek. Egy pislogással pedig már az arcán folytak le. Közelebb léptem hozzá, hogy letörölhessem őket. Amint puha arcához értem megremegett és szemei automatikusan lecsukódtak.

- Nem hagyhatsz itt. Szerelmes vagyok beléd, és ha elmész én bele halok. Segíteni fogok neked még akkor is, ha vége kell legyen köztünk mindennek, de ilyen nem lesz. Évente többször is haza látogathatsz majd Magyarországra, akár hetente is., és én is elkísérlek majd egyszer! Csak kérlek, gondold meg magad! - orrommal arcát cirógattam. Éreztem, ahogyan mellkasa egyre gyorsabban és gyorsabban emelkedik, majd áll vissza  a rendes helyére. Számat az övére tapasztottam, és nem hagytam hogy ellenkezzem, a szíve sem hagyta. Pólóm szélével kezdett játszadozni, amit szinte pillanatok alatt a földön tudhattam. Nem eresztettem el a karjaim közül, úgy vezettem az ágyhoz és döntöttem le rajta. Mielőtt azonban még lehúztam volna virágos ruhájának cipzárját a füléhez hajoltam és egy aprócska szót suttogtam neki.

- Kérlek!

- Az isten szerelmére... Maradok, mert szeretlek, de kérlek. Ne őrjíts tovább! - fordított helyzetünkön és Ő volt felül. Itt marad, ami teljes melegséggel öntötte el a szívemet. Jess után végre, én is boldog lehetek, és ez Szilvinek köszönhető.

20 megjegyzés:

  1. Wao, ismét szuper rész let!!! Ne is tudok többet mondani, mert ami jó, az jó, nincs miről beszélni. :) Várom a kövit! ;) J.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, jaj nagyon szépen köszönöm! :D De annyira azért nem jó :P Sietek vele! :)

      Törlés
  2. Nagyon jó rész lett és különösen tetszett benne Liam és Harry párbeszéde, szerintem ilyneket még tehetsz bele a többi fiúval is hogy érezzük mennyire jó és testvéri köztük a viszony, de ne értsd félre ezt nem azért mondtam mert az eddigiek nem voltak jók csak egy ötletnek szántam, és mégegyszer nagyon jó volt :) gratulálok :) xx D.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm! :D Lehet, hogy lesznek még ilyen részek, bár már csak 2-3 rész van vissza a végétől! :(
      Köszönöm szépen tényleg <3

      Törlés
    2. Kár hogy már csak ilyen kevés rész van hátra, pedih mindig mindig nagyon vártam az újat és szívesen olvastam, mert nagyon tehetséges vagy :) xx D.

      Törlés
    3. Jaj, nagyon szépen köszönöm, de vagy lesz 2. évad, de nem hiszem! :)
      De ígérem lesz másik blogom, és remélem ott is velem tartasz!

      Törlés
    4. Ha van ötleted egy új évadra akkor szerintem nyugodtan belevághatsz, mert biztos vagyok benne hogy sokan olvasnák, köztük én is. Viszont ha ezt abbahagyod és kezdesz egy újat ott is veled tartok, mert egyszerűen nagyon jól írsz és nem lehet megunni a történeteidet. *-* xx D.

      Törlés
    5. Nagyon szépen köszönöm :)
      Annyira jól esik ilyeneket hallani. :)
      Majd még meglátjuk mi lesz! :*

      Törlés
  3. Nagyon tetszik. Szilvi aranyos ahogy harry is.
    Pusssssz barbi

    VálaszTörlés
  4. Júj :) De jó, hogy marad :) Nehéz döntés lehetett, de Hazza legalább boldog, úgy ahogy mindenki :)) Szerintem jó lenne 2. évad :) Várom a kövi részt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. :) Még a második évadot meglátom, mert nem sok ötletem van, hisz ez egy háborús blog. Akkor a másodiknak is a háborúról kellene szólnia, nem? :D
      Már íródik! :)

      Törlés
  5. Imádom Szilvi - Harry párosát :D Én amúgy soha egy percre nem gondolkoztam volna el azon, hogy tovább álljak, vele maradnék örökre. :(
    Jó rész lett :)
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudtam én hogy tetszeni fog :P
      És gondoltam, hogy nem állnál tovább :D
      Köszi! :)

      Törlés