2013. december 26., csütörtök

Köszönetnyilvánítás+ Új Blog.

Sziasztok drágáim.
Most már nem résszel jelentkezem, hanem egy általam begépelt köszönetnyilvánítással, amit fájó szívvel - és billentyűzetet áztatva - pötyögök itt nektek.
Először is, aki még nem olvasta az Epilógust, az itt megteheti : KATT IDE
Másodszor. Amikor elkezdtem ezt a blogot nem voltam benne biztos, hogy be is fogom tudni fejezni. Vagy nem lesz ihletem, vagy pedig nem lesz olvasóm, és akkor kissé szomorúan, de még is írtam volna. Ez egyik sem következett be hál Istennek.

AZ ÚJ BLOGÉRT KATT IDE : Lots of Love: Fate

Pár érdekesség:
A blog kezdete: 2013.05.29
A blog zárása: 2013.12.24
Feliratkozók száma: 27
Kommentek száma ( az enyémek nincsenek benne): 176 db.
Oldalmegjelenítés: 14838
A pipák száma meghaladta a 250-et. Tudom, nem mindenkinek sok, de nekem már ez is tökéletes.
Összesen 10 országban olvasták a blogomat, és ennek a nézettsége általában 100 felett is volt.

Gondoltam, kérdésekre is válaszolok, amiket fontosabbnak tartok:

- Miért pont háborús blogba kezdtél, és hogyan jött az ötlet?
 Mindig is érdeklődtem a történelem iránt, imádom a csatákat hallgatni és van hogy órákon keresztül valaki mesél nekem ilyenekről. Az ötlet pedig akkor jött, amikor apukámmal ismét az első világháborúról beszélgettünk - mert hát megint fel kellett hoznom a témát -, és megláttam magam mellett az autóban az 1D-s táskát. Megkérdeztem, mi lenne, ha 1D háborús blogot írnák? És, hát itt az ötlet.
- Szerinted fejlődtél a történet írása alatt? 
 Azt hiszem igen, vissza olvastam tegnap este és úgy láttam igen. Igazából az első részt is vissza olvastam, amit tavaly írtam meg a legelső blogomban és hát az szörnyű ezekhez képest, de büszke vagyok rá, mert én írtam azt is.
- Kezdesz új blogot?
 Egyértelműen igen. Nagyon sok ötletem van, de azt hiszem azok már nem lesznek ennyire komoly blogok. Inkább a hülyülés lesz a fő téma. Remélem mindenkinek tetszeni fog, és velem is fogtok tartani! 

A One Direction on the Battlefield blogom hivatalosan is bezárja kapuit!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése